nuffnang

follow me

JOM FOLLOW BLOG SAYA...NANTI SAYA FOLLOW BLOG AWAK..TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA...

Halaman

Mac 06, 2012

~ 03032012 ~

SELAMAT HARI LAHIR & SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
V
MAMA MiA wit Mr RighT

: terus b'doa semoga aku dipjgkan umur. dimurahkan rezeki, dilimpahi rahmat didunia & akhirat. x lupa juga aku sentiasa b'doa semoga p'jlnan hidup aku b'sama insan t'sayang bahagia bersama sehga nafasKu yg t'akhir. berikan perasaan kasih syg yg b'pjgan, cinta mencintai yg lahir b'putik mekar selalu :

perjlanan hidup bersama insan t'sayang bagaikan br semlm diijabkabulkan...., sggh cepat masa b'lalu. bagaikan br tadi mama b'kenalan dgn babah yg byk songeh itu...dgn semainya kasih sayang antara kami & saling cinta mencintai.......mama skrg hidup bahagia dgn hero & heroin yg sdg m'besar & sgt2 noty..mcm2 pe'el & karenah...tp mama bahagia sgt layan karenah anak2  :D

diam x diam...6 thn sudah melayari bahtera b'sama....kapal nakhoda masih jauh p'jlanan utk sampai kedestinasi cinta. harap x ada apa2 halangan utk sampai desana....insyaallah....


** byk yg mama nak ceritakan tp......x sempat lah...nantilah yerkkk mama kongsikan.....so  korang2 pun m'doakan mama selalu tau....HIDUP BAHAGIA



: : pelengkap hidup mama & babah : :




hingga ujung nyawa :-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan