nuffnang

follow me

JOM FOLLOW BLOG SAYA...NANTI SAYA FOLLOW BLOG AWAK..TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA...

Halaman

Januari 26, 2013

~ aku, dia & kamu ~

 Hidup kalau x berkawan.., lbh baik dok dlm utan. Org utan pun hidup b'kawan dlm kumpulan yg ramai tau. kalau idup x b'kwn lbh baik mati.. dok ko sensorg dlm kubur tue.. tue pun b'teman jugak.., dgn malaikat lah...heheheheh..


Nie ader beberapa rangkap pantun... utk Aku & BFF...
insyaallah b'kawan spai takdir yg menentukan hbgan kami..... p'jlanan kami suatu hari nanti... Aku b'harap sgt dpt b'kawan sampai keakhir hayat..







Tuai padi antara masak
Esok jgn layu layuan
Intai kami antara nampak
Esok jgn rindu rinduan
 
Pohon amra buahnyer lebat,
Dipetik sebiji si dara sunti,
Mekarlah cinta 3 sahabat,
Semerbak seri penyejuk hati
 
anak cina memasang lukah
lukah dipasang ditjung jati
didlm hati tidak ku lupa
sbgai rambut tersimpul mati
 
batang selasih dimakan budak
daun selasih dimakan kuda
b'cerai kasih talak tiada
seribu tahun kembali juga
 
burung merpati terbg seribu
hggap seekor ditgh laman
hendak mati diujung kubur
hendak b'kubur ditapak tgn
 
kalau tuan mudek kehulu
carikan saya bunga kemboja
kalau tuan mati dahulu
nantikan saya dipintu syurga...
 
 
 



 TaShA , LeeN & HoNey
 
 
 

 



hingga ujung nyawa    @>~`~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan