nuffnang

follow me

JOM FOLLOW BLOG SAYA...NANTI SAYA FOLLOW BLOG AWAK..TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA...

Halaman

April 04, 2013

~ SAYA PILIH MENGUNDI ~



PARLIMEN TELAH DIBUBARKAN PD 03/04/2013...OLEH PM KITA ....

so now tgu tarikh utk pilihan raya plak...  X sabar rasanya nak pilihan raya.., bkn sbb apa pun.., sbb ketundaan tarikh sblm ini.., semua perancangan awal saya tergendala... Memula dgr kata pilihanraya hujung bln 3 ari tue.., so percutian percintaan kami sefamily ditgguhkan pd satu tarikh yg akan diberitahu kelak...hahahahhhaah...dh mcm dlm meeting plak kan...

Now, projek perancangan bln 4 juga ditunda ke bln berikutnya.., & dlm masa yg sama hujung bln April nie saya akan attend kem Tahunan Anggota RAJD... so tarikh dijgkakan pilihanraya.., sama tarikh utk kami melapor.. abis camner..??? kalau tarikh tue clash....





Bila pun date election saya ttp  semangat utk g mengundi.. UNDIAN DITGN SENDIRI.., buatlah pemilihan yg tepat. Jgn ikut org or ikut godaan Iblis yg b'bisik2 kat telinga itu.. Abaikan dia.., sbb Iblis adalah syaitonn nir rajimm yg paling jahat memusnah manusia...uuhukuuhukkuhuksss....

Saya akan buat pemilihan yg saya tentukan sendiri. X perlulah korang2 m'hasut dgn berbagai2 cerita2 panas or gosip utk m'jatuhkan sesama manusia..x perlulah nak b'kempen sgt... buang masa jew.., sbb korang mcm x kenal dgn saya yg "AAK"!!!!!  hahahaaha...  Yang penting sya tetap dgn keputusan & kepangkahan sya...

SAYA SAYANGKAN TANAHAIR SAYA...MALAYSIA...





Apapun pilihan saya.., saya tetap pengundi dipilihanraya PRU13 nanti. saya  x kisah siapa yg memerintah..Janji saya masih diberi peluang utk menikmati cara hidup b'landaskan islam & ummah.. Sya masih ada keluarga, pekerjaan & kawan2 yg seangkatan dgn saya.. masih ada tpt tinggal yg boleh saya b'teduh sama keluarga..santai2 & b'seronok..


Teringat lagu P.Ramlee (Joget Malaysia)... serius sya sgt t'pikat dgn lagu nie.. 1 MALAYSIA.. Muafakat.. x kira bgsa & agama...  Sya nak M'sia yg dulu... yg Aman Damai & xde manusia yg khianat mengkhianati...


 
JOGET MALAYSIA









suasana perang bendera dikawasan rumah saya..yg agak meriah gitu kannn...... 2 bln awal dh b'kempen tau..











#pls jgn kempen dgn saya... Saya x minat nak join politik... & x mahu ckp ttg politik sbb saya hya org biasa jer... :P


@>`~~ hingga hujung nyawa...................honeyhoney









Tiada ulasan:

Catat Ulasan