nuffnang

follow me

JOM FOLLOW BLOG SAYA...NANTI SAYA FOLLOW BLOG AWAK..TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA...

Halaman

Mac 06, 2013

~ Doakan Lah ................. Lahad Datu, Sabah ~


Mungkin ramai yg dh tahu ttg berita yg hangat skrg nie... Yesss, that right dgn masalah pencerobohan di Lahad Datu, Sabah. Mgkin bg kita yg duduk disemenanjung x rasa sgt apa yg b'laku.. , tp ada juga yg ambik tahu sgt2 setiap p'kembangan. Benar aku katakan, hati aku terusik dgn apa yg b'laku. Perasaan ingin tahu setiap p'kembangan mmg aku org yg paling hover tau.. Yer lh, negara kita.. Saper yg x syg negara kann...

So jom kita sama2 b'doa, semoga anggota pertahanan kita berjaya menumpaskan  pencerobohan ini. Moga2 tiada lg anggota kita yg t'tumpas ditgn mrk2 itu. Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...


 
 
 
 
Lagu utk Perrwira-Perwira negara......  Doa ku utk Mu Perwira Bangsa... Berjuang lh utk negara..
 
 
 
Inilah barisan kita
Yang ikhlas berjuang
Siap sedia berkorban,
Untuk ibu pertiwi!

Sebelum kita berjaya
Jangan harap kami pulang
Inilah sumpah pendekar kita
Menuju medan bakti!

Andai kata kami gugur semua
Taburlah bunga di atas pusara
Kami mohon doa, Malaysia berjaya!

Semboyan telah berbunyi
Menuju medan bakti!




#perasaan sedih menyelubungi diri ini bila t'kenangkan peristiwa yg b'laku... Aku yakin....



 
@>`~~ hingga ujung nyawa.............honeyhoney

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan